Οι πέντε αισθήσεις και ο τρόπος που χρησιμοποιούνται όταν αγοράζουμε κάτι αποτελούν βασικό παράγοντα που πρέπει να ληφθεί υπόψη κατά την παρουσίαση των προϊόντων. Σύμφωνα με μία έρευνα, όταν επεξεργαζόμαστε τις πληροφορίες, χρησιμοποιούμε κατά 83% την όραση, κατά 11% την ακοή, κατά 3,5% την όσφρηση, κατά 1,5% την αφή και κατά 1% τη γεύση. Όσον αφορά στις πωλήσεις, αυτό σημαίνει ότι αποδοτική προβολή των προϊόντων είναι αυτή που απευθύνεται και στις πέντε αισθήσεις του υποψήφιου αγοραστή, για να τον πείσει να κάνει την αγορά. Ειδικά για τα ρούχα, ο εξοπλισμός καταστημάτων ρούχων που θα εφαρμόσει κάποιες πρωτοποριακές ιδέες μπορεί να εκτοξεύσει τις πωλήσεις και τη δημοφιλία της επιχείρησης.
Επιβλητική παρουσίαση
Το να τραβάει η παρουσίαση το βλέμμα του υποψήφιου πελάτη μόλις αυτός μπει μέσα στο κατάστημα είναι σημαντικό, για να τον κρατήσει σε πρώτη φάση και σε δεύτερη για να τον εντυπωσιάσει και να τον κάνει να θέλει να αγοράσει. Σταντ ρούχων σε φουτουριστικές γραμμές, industrial διακόσμηση, τοίχοι σε έντονα χρώματα ή μια απροσδόκητη διαρρύθμιση του εξοπλισμού εγγυώνται ότι ο πελάτης δεν θα μείνει αδιάφορος.
Επαφή του πελάτη με τα ρούχα
Ο εξοπλισμός καταστημάτων ρούχων καλό είναι να επιτρέπει στους πελάτες να έρθουν σε άμεση επαφή με τα ρούχα. Αντί αυτά να είναι μονίμως διπλωμένα, σταντ με κρεμάστρες και πάγκοι εκθεμάτων, όπου το ρούχο είναι ανοιγμένο, πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχουν. Σύμφωνα με ένα ερωτηματολόγιο του Ripen eCommerce, ο λόγος που οι άνθρωποι ακόμα ψωνίζουν σε πολύ μεγάλο βαθμό σε φυσικά καταστήματα και όχι online είναι επειδή έτσι έχουν τη δυνατότητα να ακουμπήσουν τα προϊόντα.
Φυτά και λουλούδια
Επειδή η όσφρηση είναι η τρίτη αίσθηση που χρησιμοποιείται στην επεξεργασία κάθε πληροφορίας, το να την ενεργοποιήσουμε είναι κάτι που μπορεί να ωθήσει τις πωλήσεις. Ολοένα και περισσότερα καταστήματα με ρούχα στην Αμερική στολίζουν τον εξοπλισμό με λουλούδια. Εκτός από την όμορφη μυρωδιά τους δίνουν και την αίσθηση της υγείας και της ευχαρίστησης.
Φορητός εξοπλισμός
Σίγουρα έχετε ακούσει ότι η διακόσμηση και ο εξοπλισμός των καταστημάτων ρούχων πρέπει να ανανεώνεται συχνά, για να μη βαριούνται οι πελάτες. Αν αυτό δεν είναι εφικτό, επειδή ο χώρος είναι μικρός ή δεν υπάρχει δυνατότητα για μεγαλύτερη επένδυση, τότε ο φορητός εξοπλισμός μπορεί να κάνει θαύματα. Ελαφριά σταντ, κρεμάστρες και τραπέζια ρούχων αλλάζουν εύκολα θέση και έτσι μπορείτε να μεταβάλλετε τη διαρρύθμιση, όποτε θέλετε να προωθήσετε κάτι διαφορετικό.
Παλιά αντικείμενα
Το να χρησιμοποιούμε παλιά αντικείμενα με ένα νέο, ξεχωριστό τρόπο είναι εξαιρετικά μοντέρνο και δημιουργεί την αίσθηση της ευθύνης απέναντι στο περιβάλλον και της λελογισμένης χρήσης των πόρων που εκτιμώνται ιδιαίτερα από τους νέους. Οπότε, σε συνδυασμό με τον υπάρχοντα εξοπλισμό σας, σας προτείνουμε να αυτοσχεδιάσετε, όπως για παράδειγμα να αξιοποιήσετε μια παλιά καρέκλα ως κρεμάστρα ή μια παλιά ξύλινη σκάλα ως ραφιέρα.