Σίγουρα, η ανακαίνιση του καταστήματός σας είναι μια μεγάλη απόφαση, την οποία είναι λογικό να τη σκέφτεστε και να την ξανασκέφτεστε. Είναι, επίσης, πολύ κατανοητό να θέλετε να πάρετε πολλές γνώμες, να υπολογίσετε προσεκτικά τον προϋπολογισμό σας και τελικά να προχωρήσετε σε αυτό το βήμα μετά από πολλή έρευνα. Και πολύ καλά θα κάνετε! Ο μόνος τρόπος να είναι επιτυχημένη η ανακαίνιση είναι αν προηγουμένως το έχετε ψάξει καλά, έχετε μιλήσει με πολλά συνεργεία, μηχανικούς και διακοσμητές, ώστε να γνωρίζετε τι ακριβώς ισχύει στην αγορά. Υπάρχουν, όμως, κάποια πράγματα στην ανακαίνιση καταστημάτων που δύσκολα θα σας αποκαλύψουν οι επαγγελματίες του χώρου, διότι φοβούνται μην σας χάσουν από πελάτη. Εμείς, όμως, σας τα αποκαλύπτουμε, για να ξέρετε ακριβώς τι σας περιμένει αλλά και για να εκπλαγείτε ευχάριστα όταν τελικά όλα θα πάνε καλά!
Είναι αναπόφευκτο να ξεφύγετε από το budget σας
Όσο καλά και αν έχετε σχεδιάσει την ανακαίνιση του μαγαζιού σας, όσο ρεαλιστικούς στόχους και αν έχετε θέσει, είναι αναπόφευκτο να ξεφύγετε λίγο (ή πολύ) από τον προϋπολογισμό σας. Αυτό πρέπει να το έχετε λάβει υπόψη, για να υπολογίσετε αυτά τα έξτρα έξοδα που θα προκύψουν όσο προχωρούν οι εργασίες. Φυσικά, αν συνεργαστείτε με ένα έμπειρο και αξιόπιστο συνεργείο που τηρεί τα χρονοδιαγράμματα, οι επιπλέον δαπάνες θα είναι πολύ λίγες και οι απολύτως αναγκαίες, όμως σε κάθε περίπτωση δεν πρέπει να είναι τόσο σφιχτό το ποσό που έχετε υπολογίσει, διότι αν δεν μπορείτε να ξεφύγετε καθόλου από αυτό λόγω έλλειψης χρημάτων τότε κινδυνεύετε να μην μπορέσετε να ολοκληρώσετε την ανακαίνιση.
Το πότε της ανακαίνισης παίζει πολύ μεγάλο ρόλο
Κάτι ακόμα που πρέπει να σκεφθείτε εσείς και μόνο εσείς είναι το πότε θα κάνετε την ανακαίνιση του καταστήματός σας. Αυτό δεν μπορεί να σας το πει κανένας άλλος για τον απλούστατο λόγο ότι κάθε μαγαζί και κάθε τομέας λιανικής πώλησης διαφέρουν. Εσείς ξέρετε καλύτερα από τον καθένα το διάστημα που δεν θα πειράξει ιδιαίτερα να λείψετε από το κοινό σας. Αν κάνετε την ανακαίνιση μια χρονική περίοδο που οι πωλήσεις σας είναι αυξημένες, τότε το διαφυγόν κέρδος θα είναι μεγαλύτερο σε σχέση με το να επιλέξετε μια περίοδο του χρόνου, στην οποία ούτως ή άλλως τα πράγματα θα ήταν πιο πεσμένα.
Δεν σας συμφέρει πάντα να κάνετε ανακαίνιση
Αυτό σίγουρα δεν θα σας το πει κανένας επαγγελματίας του κλάδου που κοιτάει να κλείσει τη δουλειά. Θα σας το πει κάποιος που νοιάζεται για εσάς και τα οικονομικά σας. Η ανακαίνιση καταστημάτων, λοιπόν, δεν συμφέρει όλα τα καταστήματα. Στη διαδικασία αυτή θα πρέπει να υπολογίσετε εκτός από τις άμεσες δαπάνες και το κέρδος που θα χάσετε από τις μέρες που θα είναι κλειστό το μαγαζί καθώς και την ενέργεια και τον κόπο που θα δαπανήσετε εσείς οι ίδιοι. Αν όλο αυτό το συνολικό κόστος ξεπερνά τα αναμενόμενα οφέλη σε βάθος χρόνου όχι παραπάνω από μια πενταετία, δεν έχει νόημα να προχωρήσετε. Σε κάποιες επιχειρήσεις, όπως τα καταστήματα ένδυσης ή εστίασης, είναι απαραίτητη η τακτική ανανέωση, για να συμβαδίζουν με τη μόδα, όμως σε ορισμένα άλλα η ανακαίνιση μπορεί να γίνεται πολύ σπανιότερα.