Ανακαίνιση καταστημάτων ρούχων: για ποιους 5 λόγους η απόσβεση του κόστους έρχεται άμεσα

Η αλήθεια είναι ότι όλοι οι ιδιοκτήτες καταστήματος ένδυσης έχουν ένα μόνιμο πονοκέφαλο: πώς θα καταφέρουν να κρατήσουν το μαγαζί τους ελκυστικό για τους πελάτες μέσα στον ανταγωνισμό αλλά και τις συνεχείς αλλαγές στις τάσεις της μόδας και του design. Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα είναι αρκετά πολύπλοκη και αποτελείται από ένα σύνολο διαφορετικών αλλά αλληλένδετων παραγόντων. Ωστόσο, κεντρικό ρόλο παίζει πάντα η ανανέωση ως όρος άμεσα συνδεδεμένος με τη λειτουργία της ένδυσης. Πράγματι, τα ρούχα, πέρα από κάποιες επιτακτικές ανάγκες τις οποίες καλύπτουν, αποτελούν κυρίως είδος πολυτελείας, όπως γίνονται αντιληπτά στο σύγχρονο δυτικό κόσμο. Συνεπώς, η ανανέωση με την τακτική ανακαίνιση καταστημάτων ρούχων βρίσκεται στον πυρήνα της προσέλκυσης πελατείας.

Αν το σκέφτεστε κι εσείς αλλά διστάζετε μπροστά στο κόστος, διαβάστε παρακάτω για ποιους λόγους το κόστος δεν θα πρέπει να σας απασχολεί τόσο, αφού η απόσβεση θα έρθει γρήγορα και θεαματικά.

μετατροπη επισκεπτων σε πελατες

Προσέλκυση περαστικών

Το πρώτο βήμα στη δημιουργία πελατείας, εφόσον μιλάμε για κατάστημα ένδυσης με παρουσία στην τοπική αγορά, είναι η προσέλκυση των περαστικών. Βασική σημασία στην ανακαίνιση καταστημάτων ρούχων παίζει η διαμόρφωση της βιτρίνας, η οποία σε συντριπτικό ποσοστό είναι ο σπουδαιότερος παράγοντας, που θα καθορίσει την απόφαση ενός περαστικού να μπει ή να μη μπει στο κατάστημα. Μια σύγχρονη βιτρίνα με βάση τις μοντέρνες τάσεις είναι πολύ πιθανότερο να φέρει επισκέπτες στο εσωτερικό του καταστήματος.

Μετατροπή των επισκεπτών σε πελάτες

Η μετατροπή των επισκεπτών σε πελάτες αποτελεί την καρδιά του προβληματισμού σε κάθε ανακαίνιση καταστημάτων ρούχων, αφού είναι αυτή που φέρνει την άμεση απόσβεση κόστους. Στόχος είναι να δημιουργηθεί αφενός ένα λειτουργικό κατάστημα, ώστε ο πελάτης να μπορεί να βρει εύκολα αυτό που ψάχνει χωρίς να κουράζεται, και αφετέρου να υλοποιηθεί το διακύβευμα της ευχάριστης ατμόσφαιρας που θα φέρει την απαιτούμενη ψυχική ανάταση, για να αποφασίσει ο επισκέπτης να ξοδέψει για ένα είδος πολυτελείας.

δημιουργια φημης

Δημιουργία φήμης

Η ανακαίνιση καταστημάτων ένδυσης συνδέεται βεβαίως και με τη φήμη κάθε μαγαζιού. Εφόσον πρόκειται για την πώληση ρούχων, τα οποία αντανακλούν τη μόδα μιας εποχής, δεν μπορεί με κανέναν άλλον τρόπο να γίνεται φανερή η συμμόρφωση με τις διεθνείς τάσεις, αν δεν δοθεί η εικόνα της ανανέωσης. Ένα κατάστημα που ανανεώνεται τακτικά έχει τη δυναμική όχι μόνο να προσελκύσει τον περαστικό αλλά να δημιουργήσει τη φήμη ότι μπορεί να κάνει καινοτόμες προτάσεις, μια φήμη που εξαπλώνεται γρήγορα και οδηγεί στην εδραίωση της πελατείας.

Μείωση λειτουργικών εξόδων

Τέλος, ένας πολύ απτός λόγος, για τον οποίο το κόστος της ανακαίνισης των καταστημάτων μπορεί να αποσβεστεί γρήγορα, είναι ότι μειώνεται το κόστος λειτουργίας της επιχείρησης. Με την καλύτερη διαχείριση του προσωπικού, τη διαρρύθμιση της παρουσίας των προϊόντων με τέτοιο τρόπο, ώστε να μην απαιτείται η συνεχής εξυπηρέτηση από κάποιον υπάλληλο, αλλά και η εξοικονόμηση ενέργειας συμβάλλουν στην απόσβεση ακόμα και σε λίγους μήνες.