Ανακαίνιση καταστημάτων: Τι πρέπει να προσέξετε την εποχή του COVID-19

Όσο τα καταστήματα ήταν κλειστά λόγω του lockdown, δεν ήταν λίγοι οι επιχειρηματίες που αποφάσισαν να κάνουν κάποια ανακαίνιση, έτσι ώστε να αξιοποιήσουν το χαμένο χρόνο. Για μικρές και γρήγορες εργασίες, η ανακαίνιση μπορούσε να ξεκινήσει και να ολοκληρωθεί εν μέσω καραντίνας, όμως για ριζικές ανακαινίσεις καταστημάτων απαιτείται πάντα περισσότερος χρόνος και παρεμβάσεις που δεν μπορούν να γίνουν, όταν οι δημόσιες υπηρεσίες υπολειτουργούν και ο συνωστισμός είναι επικίνδυνος.

Τώρα που επιστρέφουμε σιγά σιγά στην κανονικότητα, όλα μπορούν να γίνουν ευκολότερα, όμως δεν είναι λίγες οι επιχειρήσεις που δεν έχουν προλάβει να ολοκληρώσουν τις εργασίες που επιθυμούσαν. Η ανακαίνιση καταστημάτων στην εποχή του COVID-19 είναι ένα δύσκολο task που απαιτεί προσεκτικές κινήσεις, ώστε να μην υπάρξει μετάδοση του ιού, ειδικά αν το κατάστημα λειτουργεί και ανακαινίζεται μόνο ένα μέρος του.

ανακαινιση καταστηματων

Έτσι, θα πρέπει να συνεργαστείτε με εταιρεία ανακαινίσεων, η οποία τηρεί τα εξής μέτρα:

  • Οτιδήποτε μπορεί να γίνει ηλεκτρονικά, θα πρέπει να προτιμάται, ώστε να αποφευχθούν οι επισκέψεις στις πολυσύχναστες δημόσιες υπηρεσίες, όπως η πολεοδομία.
  • Το ανθρώπινο δυναμικό, το οποίο απασχολεί η επιχείρηση, είτε για τις χειρωνακτικές εργασίες είτε για το σχεδιασμό της ανακαίνισης, θα πρέπει να έρχεται σε επαφή όσο το δυνατόν λιγότερο με τους ιδιοκτήτες και τους πελάτες του καταστήματος.
  • Πριν εισέλθουν στο χώρο οι τεχνικοί, θα πρέπει να απολυμαίνουν τα χέρια τους, ενώ αν δουλεύουν σε εσωτερικό χώρο να φορούν μάσκα.
  • Οι αποστάσεις των δύο μέτρων ισχύουν για όλους, συνεπώς και για τους εργαζόμενους στο χώρο ανακαίνισης.
  • Ιδανικά, οι εργαζόμενοι για τις παρεμβάσεις της ανακαίνισης θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν λιγότεροι.
  • Η εταιρεία ανακαίνισης είναι σωστό να φτιάξει ένα σύστημα, με βάση το οποίο θα δουλεύουν μαζί πάντα οι ίδιοι εργαζόμενοι, ώστε να μειωθεί η επαφή με πολλούς διαφορετικούς ανθρώπους.
  • Θα πρέπει να υπάρχει μέριμνα για τη μεταφορά των εργαζομένων στο κατάστημα που ανακαινίζεται, ώστε να μη χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
  • Οι εργαζόμενοι καλούνται να έχουν τα δικά τους ποτήρια και σνακ, για όσο χρόνο παραμένουν μέσα στο κατάστημα. Όμως, το προσωπικό του καταστήματος είναι υποχρεωμένο να τους παρέχει μέσα προσωπικής υγιεινής και κυρίως αντισηπτικό χεριών.
  • Οι επιφάνειες με το πέρας των εργασιών θα πρέπει να απολυμαίνονται σχολαστικά.

Όπως γίνεται σαφές, αν έχετε προγραμματίσει ανακαίνιση στο κατάστημά σας και θέλετε αυτή να ολοκληρωθεί εν μέσω πανδημίας, είναι πολύ βασικό να είστε προσεκτικοί τόσο εσείς όσο και οι εργαζόμενοι που θα αναλάβουν την ανακαίνιση. Ένα σαφές σύστημα με συγκεκριμένες οδηγίες και συνεργασία ανάμεσα στα δύο μέρη είναι ο μόνος ασφαλής τρόπος να μην υπάρξουν προβλήματα υγείας και να περατωθεί το έργο απρόσκοπτα.