Τα σταντ καταστημάτων αποτελούν ένα από τα βασικότερα έπιπλα παρουσίασης προϊόντων. Επειδή έχουν πολλές λειτουργίες, θεωρούνται ότι προωθούν τις πωλήσεις, καθώς έχουν τη δυνατότητα να αναδεικνύουν με διαφορετικούς τρόπους τα προϊόντα. Ωστόσο, δεν είναι καθόλου αυτονόητο ότι αρκεί να έχετε σταντ στο κατάστημά σας, για να δείτε τις πωλήσεις σας να ανεβαίνουν. Απαιτείται, επιπλέον, να γνωρίζετε πώς ακριβώς να τα τοποθετήσετε, ώστε να πετύχετε τη βέλτιστη διαρρύθμιση μέσα στο χώρο. Στόχος είναι να πάρετε από το χέρι τον πελάτη που μπαίνει μέσα στο μαγαζί και να τον οδηγήσετε στην περιήγηση σε αυτό, ώστε να αγοράσει όσο το δυνατόν περισσότερα πράγματα.
Το μεγαλύτερο ποσοστό των νεοεισερχόμενων πελατών θα κινηθεί προς τα δεξιά, μόλις μπει από την πόρτα. Συνεπώς, θα πρέπει στο σταντ που βρίσκεται δεξιά από την πόρτα να βάλετε τα πιο ελκυστικά σας προϊόντα, ώστε να πέσει το μάτι του καταναλωτή και να μπορέσετε να τον κρατήσετε και να μην τον αφήσετε ουσιαστικά να φύγει.
Τα σταντ καταστημάτων πρέπει να βρίσκονται περίπου στο ύψος των ματιών του μέσου ενήλικα. Αν, μάλιστα, απευθύνεστε σε συγκεκριμένο target group, για παράδειγμα γυναίκες, τότε θα πρέπει να λάβετε αυτό το στοιχείο υπόψη σας, για να καθορίσετε το μέσο ενήλικα. Το ζητούμενο είναι τα προϊόντα στο σταντ να είναι άμεσα διαθέσιμα για την πλειοψηφία των πελατών, χωρίς να χρειάζεται να σκύβουν ή να τεντώνονται.
Ένα μεγάλο λάθος που γίνεται σε πολλά καταστήματα είναι να τοποθετούνται τα αναλώσιμα σε περίοπτη θέση, για παράδειγμα στο κέντρο του καταστήματος. Αυτό, όμως, δεν ωφελεί πουθενά. Όταν κάποιος θέλει να αγοράσει αναλώσιμα, είναι σίγουρο πως θα τα ψωνίσει, ακόμα και αν χρειαστεί να τα ψάξει λίγο περισσότερο. Γιατί, λοιπόν, να μην τον ωθήσετε να μπει περισσότερο στο κατάστημα, να περιηγηθεί, για να τα βρει, και ίσως στην πορεία να αγοράσει και κάτι άλλο;
Είναι βασικό να έχετε ελεύθερο χώρο μέσα στο κατάστημα, για να μη νιώθει ο πελάτης εγκλωβισμένος και προκύπτει ένα παραφορτωμένο σύνολο. Είναι αναποτελεσματικό να βάζετε τα σταντ το ένα δίπλα στο άλλο, γιατί τελικά κανένα δεν καταφέρνει να ξεχωρίσει. Στον ελεύθερο χώρο, ο οποίος φυσικά βρίσκεται ανάμεσα στα σταντ, μπορείτε να έχετε καναπέδες, για να ξεκουράζονται οι πελάτες και να έχουν έπειτα περισσότερη ενέργεια, για να προχωρήσουν σε αγορές.
Το να δώσετε σε όποιον μπαίνει μέσα στο μαγαζί τη δυνατότητα να προσανατολιστεί είναι πολύ σημαντικό. Αν κάποιος είναι καινούριος πελάτης, είναι λογικό να μη γνωρίζει πού βρίσκεται κάθε τι. Βελάκια στο πάτωμα που του δείχνουν πώς πρέπει να κινηθεί ή ακόμα και ταμπελάκια πάνω από τα σταντ και τα ράφια θα τον βοηθήσουν ιδιαίτερα, ειδικά αν πρόκειται για ένα μεγάλο κατάστημα.
Η συσκευασία των τροφίμων αποτελεί βασικό παράγοντα της διατήρησής τους με τέτοιο τρόπο, ώστε ο…
Αν για φέτος το καλοκαίρι θέλετε ένα εντυπωσιακό ανδρικό ρολόι που να ξεχωρίζει με τα…
Τα χαλιά μας τρώνε πολλή κακομεταχείρηση από τα παπούτσια μας, τα ατυχήματα με ποτά, τα…
Στους χώρους δερματοστιξίας (τατουάζ) η τήρηση των κανόνων υγιεινής και καθαριότητας είναι απαραίτητη και μη…
Όσο μεγαλώνουμε, αλλά και για άλλους λόγους πέραν της ηλικίας, είναι πιθανό να εμφανίσουμε απώλεια…
Δεν είναι εύκολο να επιλέξετε την κατάλληλη εταιρεία κατασκευής συστημάτων αλουμινίου. Στην αγορά υπάρχουν διάφοροι…