Η οργάνωση των ραφιών καταστημάτων μπορεί να ενθαρρύνει τους πελάτες να αγοράσουν περισσότερα προϊόντα, καθώς τους βοηθά να βρουν αυτό που θέλουν εύκολα και γρήγορα. Επιπλέον, η σωστή διάταξη των ραφιών συμβάλλει στη βέλτιστη κυκλοφορία των πελατών, ώστε η ροή να γίνεται απρόσκοπτα. Πώς, λοιπόν, πρέπει να οργανώνονται τα ράφια καταστημάτων σε χώρους λιανικής πώλησης, στους οποίους πωλούνται είδη πρώτης ανάγκης, όπως τα σούπερ μάρκετ;
Γενικά, αυτό που πρέπει να θυμάστε είναι ότι η τοποθέτηση αντικειμένων στρατηγικά έχει τεράστιο αντίκτυπο στην αγορά του πελάτη. Τα προϊόντα που είναι ακριβά τοποθετούνται πάντα στο πάνω μέρος του ραφιού και τα προϊόντα που είναι δημοφιλή μπαίνουν στα κάτω ράφια. Το προϊόν που είναι πιο πιθανό να δελεάσει τον πελάτη τοποθετείται στο επίπεδο των ματιών. Διαβάστε παρακάτω, για να μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την πιο αποτελεσματική οργάνωση των ραφιών στα σούπερ μάρκετ.
Η συσκευασία των τροφίμων αποτελεί βασικό παράγοντα της διατήρησής τους με τέτοιο τρόπο, ώστε ο…
Αν για φέτος το καλοκαίρι θέλετε ένα εντυπωσιακό ανδρικό ρολόι που να ξεχωρίζει με τα…
Τα χαλιά μας τρώνε πολλή κακομεταχείρηση από τα παπούτσια μας, τα ατυχήματα με ποτά, τα…
Στους χώρους δερματοστιξίας (τατουάζ) η τήρηση των κανόνων υγιεινής και καθαριότητας είναι απαραίτητη και μη…
Όσο μεγαλώνουμε, αλλά και για άλλους λόγους πέραν της ηλικίας, είναι πιθανό να εμφανίσουμε απώλεια…
Δεν είναι εύκολο να επιλέξετε την κατάλληλη εταιρεία κατασκευής συστημάτων αλουμινίου. Στην αγορά υπάρχουν διάφοροι…